tirsdag den 13. september 2011

more naps at noontime!

Jeg tænkte, at det var på tide I mødte mine nye hundevenner! Jeg har efterhånden gået tur med dem et par gange, men det er altså ikke så nemt få dem fotograferet. Bailey, den fine lysebrune, gør nemlig af mig, hver gang jeg peger kameraet i hendes retning. Det er virkelig underligt, hendes ejer ved heller ikke, hvor hun har det fra - hun er bare et bette pus på ti måneder. Desværre vil hun meget gerne jage biler, så hun er altid i snor. Storesøster Ozzy er noget mere rolig og tøffer som regel afsted nogle meter foran os. Hun har det herligste fjæs!  De er begge border collier. <3 I dag var vi en tur ved stranden. Det var MEGET blæsende, men jeg trængte i dén grad også til noget frisk luft, efter tre timers forelæsning om svensk og fransk stumfilm. Da jeg kom hjem forsøgte jeg at læse lidt lektier, og jeg fik da også læst en tre-fire sider om tysk stumfilm inden jeg faldt i søvn. 

6 kommentarer:

  1. Jeg er bare helt vild med Bailey! Nuurh.. Glæder mig rigtig meget til at møde dem!

    SvarSlet
  2. oh my god, hvor er de bare søde! jeg glæder mig også til at møde dem. :)

    SvarSlet
  3. åååårh manner!! Sig endeligt til hvis du mangler gåturs selskab, for nok er der en hund på mit kontor, men jeg er det meste af tiden i hundeunderskud! Er det border collies? Jeg drømmer nemlig om sådan én en dag!

    SvarSlet
  4. Hihi, jeg tænkte nok, at de ville vække begejstring! :) Jeg er ALTID klar på selskab på mine gåture - I siger bare til! For selvom jeg snakker og snakker løs til hundene, svarer de mig ikke, og folk kigger mærkeligt på mig. Og ja! Det er to skønne eksemplarer af border collie-racen! (Også min yndlingsrace.)

    SvarSlet
  5. Ja, de er bare så sindssygt nuttede! :)

    SvarSlet