tirsdag den 11. oktober 2011

horses in the sky

I hjembyen har vi ikke kun fjorden, men også en dejlig skov. Løven øverst har vi af åbenlyse grunde altid kaldt Aslan, men udsigten bag ham var noget flottere i min barndom - der lå spejderhytten, som jeg ivrigt frekventerede indtil den for mig lettere traumatiske Blå Sommer i 1994. (Ti dage uden mor og far var ni dage for meget for stakkels lille mig.) En anden af mine tidligere fritidsaktiviteter har også til huse bag skoven - nemlig rideklubben, som min søster igen kommer til at benytte flittigt. Hun har nemlig fået en hest! Det er så sejt, og jeg glæder mig meget til selv at kunne drage nytte af det, når jeg er hjemme på besøg. :)

5 kommentarer:

  1. åååh, en hest! Heldige søs, men hun fortjener vist den glæde, kan jeg fornemme de par gange jeg har besøgt hende på hendes blog.
    Hvor er den flot, den der stikker mulen hen til hende, mon, det er den? Og mon den er Ardenner. Eller hvad de nu hedder. Er vild med de grove hestetyper.

    Der ser dejligt ud på din efterårs hjemegn!

    SvarSlet
  2. Ihh nogle dejlige billeder..
    Det er en skøn hest, det er desværre ikke min (jeg er søs)
    Min hest er mere varmblodet, du kan evt se www.mettetinuviel.blogspot.com
    Det kunne godt være en ardenner, eller måske en norsk skovhest.. Jeg er ikke sikker :)

    SvarSlet
  3. Hun fortjener i hvert fald en hest. Og hun har ønsket sig en de sidste femten år, så nu var det også på tide. :) Jeg er også helt vild med de store, grove hestetyper, og den her er simpelthen så flot.

    Tak for jeres søde kommentarer!

    SvarSlet
  4. Tusind tak, Michelle! :)

    Det er dejligt at have nogle fine billeder, når man har lidt hjemve her i store København. :)

    SvarSlet