søndag den 9. oktober 2011

i'll be on the water

Jeg har før talt om min fascination af havet. Det er vigtigt for mig at bo i nærheden af vand, og jeg kan næsten blive lettere klaustrofobisk ved tanken om IKKE at gøre det. Jeg kommer i hvert fald aldrig til at bo i Herning, men det var på den anden side nok ikke sket alligevel. Nu vrøvler jeg vist - jeg ville bare vise jer, hvor jeg er vokset op; nemlig ved Danmarks smukkeste fjord. I dag gik jeg en laaaaang tur ved vandet sammen med min mor og Silke, og vi mødte den søde lille traktor, der havde travlt med at trække bådene på land for vinteren. Min bedstemor kom til aftensmad, og da vi havde kørt hende hjem, stoppede vi ved fjorden og kiggede efter stjerneskud. Jeg så fire! Lucky me.    

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fantastiske billeder!

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig cool blog du har :) Jeg vil blive rigtig glad hvis du vil blive fast læser af min blog: http://flyingamanda.blogspot.com/
    Tanker fra Amanda

    SvarSlet
  3. Ih, tak skal I have! :)

    Amanda, jeg tager et kig!

    SvarSlet