lørdag den 22. oktober 2011

oh no you didn't

I nat drømte jeg om dette puslespil - og det er ikke første gang. Det hjemsøger mig og håner mig med, at jeg aldrig fik lagt det færdigt. I min drøm har det store konsekvenser med dette ufærdige puslespil, og jeg skal sådan skynde mig at fuldende det. Desværre har jeg i drømmen ingen arme, så det komplicerer tingene noget. Min underbevidsthed er tydeligvis ikke tilfreds med, at jeg for første gang nogensinde ikke gad lægge de sidste brikker på plads, og derfor lagde et ufærdigt spil tilbage i æsken. Men altså. Det er jo bare et træ og nogle buske. Boring stuff. Desuden fyldte det hele bordet. 

In other news: jeg er stadig lidt skravlet og høflet. Jeg cyklede en lille tur i morges, men jeg bliver under dynen resten af dagen for at være helt frisk til i morgen aften, når Simon og jeg skal til Death In June-koncert i Pumpehuset. Jeg har kun et par afsnit tilbage af Freaks and Geeks, og jeg bliver mere og mere vild med den serie. Der kunne altså godt have været et par sæsoner eller tre mere.  

5 kommentarer:

  1. eijjj, haha! blev det aldrig færdigt? du skulle have ringet efter mig og nogle ostechips. håber snart du bliver rask forealz.

    SvarSlet
  2. PUSLESPIL! Må jeg ikke låne det og muligvis færdiggøre det? ;)
    Vi har en forkærlighed for den slags ting her i hjemmet (vi er blevet et gammelt ægtepar...)

    For resten, har du hørt om de puslespil, som skal lægges bagfra? Som i at billedet er på æsken, men du lægger puslespillet, som hvis du ser billedet bagfra? Dét er vildt!

    Og bliv så rask!

    SvarSlet
  3. Rannvá - jeg ringer efter dig og ostechips næste gang, det er helt sikkert!

    Nadia - jeg ELSKER puslespil. Jeg er også halvfems år gammel. Simon synes også det er meget sjovt, men han mister hurtigt koncentrationen. :) Uh, det lyder avanceret med en ny type puslespil! I want!

    SvarSlet
  4. Jeg må nu indrømme, at jeg kun kan koncentrere mig tyve minutter af gangen. Så skal jeg lige kigge på snegle. Bogi påstår, det er ADHD. På den anden side får han jo lov til at lægge mere puslespil.

    SvarSlet
  5. Simon mister koncentrationen efter max. ti minutter, tror jeg. :D Vi tager det meget i etaper.

    SvarSlet