søndag den 16. oktober 2011

to cast divine arrows into her soul

Åh, sikke dog en fantastisk dag i går, fyldt med kærlighed, dejlige mennesker og opløftet stemning. Bruden var utroligt smuk - jeg var helt vild med hendes yndige, korte kjole og hendes frisure, der godt nok ikke er helt nem at se på det lettere slørede billede, men I får altså ikke flere billeder fra hverken kirken eller festen - ikke alting behøver blive delt med hele verden. (Men jeg kan afsløre, at jeg næsten begyndte at tude under brudens tale, og at vores nye miljøminister havde skrevet en rigtig god sang til sin bedste veninde.) Festen blev holdt i Raadvad i idylliske omgivelser, og jeg fik fornøjelsen af at se min kæreste i jakkesæt for første gang nogensinde. En boblende glæde var at se i de store smil hos både brudepar og gæster, og jeg blev helt opløftet af at være omgivet af så meget kærlighed. Efter rørende og sjove taler og en dejlig middag, var der fest resten af natten, og i morges kunne vi stå op til en lækker, lækker brunch (og cola!) før turen igen gik tilbage til København. Et bryllup er godt nok noget helt specielt, og jeg er så glad for at have oplevet et så dejligt et af slagsen.  

4 kommentarer:

  1. Nøj, hvor fint! Og romantisk. Og hvor ser I godt ud sammen, du og Simon.

    SvarSlet
  2. Hurra for billeder, havde jeg håbet på du lagde ind.. Dig og Simon ser bare så godt ud og Simon er jo et hunk i det suit!!

    SvarSlet
  3. hvor er I bare flotte! glad for at det var et godt bryllup, glæder mig til at høre mere. :)

    SvarSlet
  4. Ih, tak skal I have. :)

    Og ja, Simon ser VILDT godt ud i jakkesæt! Det må jeg tvinge ham i lidt oftere... :)

    SvarSlet