torsdag den 24. november 2011

all the figures I used to see

Disse fem helt uimodståelige skabninger flyttede ind hos mig da min veninde var på besøg - de er købt i en butik i Strædet. Egentlig havde jeg slet ikke råd (havde også lige købt den der sommerfugleplakat + tre Tarkovskij-film), men jeg blev grebet af stemningen, og jeg kan heller ikke helt udelukke at jeg køber endnu et sæt engang... (måske det med de kloge ugler) Jeg havde ikke forestillet mig HVOR besværligt det ville være at klippe alle de små dele ud og lime dem sammen (fik heldigvis hjælp), og det er vist også ret tydeligt, at katten var den første jeg lavede.

I går var jeg på arbejde hele dagen. Jeg har lidt svært ved at komme op om morgenen i øjeblikket - jeg er ekspert i at udsætte min alarm, men jeg har fundet ud af, at det er meget lettere bare at stå op. Derfor sprang jeg næsten ud af sengen, da min alarm bippede første gang - og fik hikke. En meget insisterende hikke. Der blev ved i TO timer OG vendte tilbage, da jeg havde spist frokost. Jeg tror helt seriøst ikke jeg ville kunne leve med at have kronisk og konstant hikke. I går aftes var jeg pylret og frøs, så min kæreste og jeg kravlede under flere tæpper og så et par afsnit af Carnivale, som vi lige er begyndt på. Det er VIRKELIG fedt!

5 kommentarer:

  1. yaaay, carnivàle! det er så godt, mand.

    SvarSlet
  2. Hvor er de blevet flotte :) De er både skøre og nuttede på samme tid. Elsker dem :)

    SvarSlet
  3. Rannvá: Carnivále er VIRKELIG godt! Vi har set fem afsnit, og det har jo været hæsblæsende godt. Bedste karakterer længe i en tv-serie!

    Louise: De er blevet SÅ fine. Jeg fandt en metode til alligevel at bruge limen, og pludselig var det ikke så svært. :)

    SvarSlet
  4. Ej hvor er de bare søde :)

    SvarSlet