søndag den 27. november 2011

come, ring the curtain up

Jeg kunne ikke stå for de små nøddeknækkere med de desperate øjne og de grimme tænder. De er fra turen i Tivoli, og man må sige, at de passer ret godt ind med resten af min beskedne samling julepynt. OK, det er i virkeligheden løgn, jeg har meget mere julepynt, men det er altså blevet forvist til det lille værelse. Der er ligesom ikke mere plads her i stuen - vindueskarmen er fyldt med kaktus i alle former og størrelser. Fra palmen hænger den ene julepølse og dingler, mens den anden nyder solens stråler på en plante i vinduet. Min kæreste synes det hele er forfærdeligt, men han bærer heldigvis over med mig, så længe det ikke tager overhånd. Og det er et løfte jeg kan holde - i hvert fald i et par år endnu, til jeg får samlet mig endnu mere tyskinspireret julepynt!  

3 kommentarer:

  1. Jeg synes pølesenissen har fået en fantastisk plads :)

    SvarSlet
  2. Jeg lagde først mærke til pøllen efter at ha læst Louises besked :D

    SvarSlet
  3. Hehe, de ER populære, de små julepølser.

    SvarSlet