mandag den 7. november 2011

nature sometimes makes mistakes

Min søsters hest Serafina blev flyttet til sit nye hjem i lørdags. Her er de nye staldkammerater NOGET mindre end hvad hun er vant til, til gengæld scorer de ekstremt højt på nuttethedsskalaen. Den brogede hedder Alfie, og dværgponyen hedder Pusle - og hende kan jeg altså godt finde plads til i min lejlighed! Serafina følte sig dog lidt truet (her må jeg retfærdigvis sige, at det ikke var disse små yndigheder hun følte sig truet af) og sprang ud af folden to gange i går, men mon ikke hun snart falder ordentligt til. Det er i øvrigt min gamle rideskole; et sted jeg har tilbragt det meste af min tidlige ungdom, så det var ret sjovt at være tilbage.  

4 kommentarer:

  1. Pusle fik mig til at grine højt. Hun ligner VIRKELIG min tegning af vilde heste i USA. Altså, skræmmende virkelig meget!: http://dearoptimists.com/2011/09/28/wiiiiillllld-horseeeees/

    SvarSlet
  2. Haha! Det har du helt ret i! Benene er spot-on. :D

    SvarSlet
  3. Pusle er så sød :)
    I dag har jeg børstet, nusset og striglet hende.. :)

    SvarSlet
  4. Nurh! Jeg vil gerne strigle hende næste gang jeg er hjemme - så kan du strigle Serafina imens. :)

    SvarSlet