søndag den 6. november 2011

walking in the woods

Efteråret er langt fra min yndlingsårstid, men det er godt nok en af de flotteste. Jeg er glad for, at jeg nåede en tur hjem inden de sidste blade faldt af træerne, for jeg synes nu engang de er pænere på grenene end på jorden. De små knægte blev med deres plasticsværd og brynjer forvandlet til mægtige krigere på en vigtig mission - og overbeviste selv Silke, der lige måtte hen og knurre lidt af dem. Huset på toppen af bakken er vist et yndet udflugtsmål for kysselystne folkeskoleelever - det er dog ikke noget jeg selv kan bekræfte, da jeg dengang ikke havde stort held med kæresteriet. Jeg må hellere tage Simon med derop engang og tage revanche. 

2 kommentarer:

  1. Hvor eventyrligt. Elsker skoven om efteråret. Lige for tiden :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er så skønt! Og det ændrer sig så hurtigt - om en uge er det bare koldt, tomt, mørkt og nederen. Suk.

    SvarSlet