tirsdag den 27. december 2011

mine fantastiske julegaver

Juleaften var den bedste af slagsen i mange år - også på gavefronten. Jeg fik selv givet et par gode gaver væk, synes jeg, og jeg modtog SÅ mange dejlige gaver! Egentlig var aftalen lidt, at jeg i år mest ville få penge - dem har jeg ikke så mange af i øjeblikket, og de skal bruges på en rejse med min kæreste i det kommende år. Og jeg fik rigtig mange penge af min søde bedstemor! Derudover har mine forældre været virkelig gavmilde (de står bag det meste på billederne), så jeg mærkede overhovedet ikke til mangel på gaver under træet - jeg fik næsten pinligt mange. Jeg har ikke engang fået taget billeder af dem alle. Jeg fik nemlig også to gavekort til Matas, fra svigerforældre og onkel og tante, samt et dejligt tykt strandtæppe af min faster og hendes kæreste. Min mor er uhyggeligt god til at ramme min smag, for selvom jeg i år havde givet hende en meget sparsom ønskeseddel, ramte alle gaverne plet. Min søster forærede mig øreringene (som jeg ELSKER) + et bevis på, at jeg med hundrede kroner har støttet kampen for at gøre opdræt af burræve forbudt (hurra!), og det gjorde mig glad på en aften, der generelt stod i dyrevelfærdens tegn: andestegen var fra en glad (altså indtil for et lille stykke tid siden), fritgående and - og den smagte fantastisk.     

4 kommentarer:

  1. Send endelig tingene fra første og sidste billede til mig ;)

    SvarSlet
  2. Næh, du, dem beholder jeg selv! :) Jeg er SÅ glad for dem!

    SvarSlet
  3. Tak for gaverne fra dig :)

    SvarSlet