søndag den 25. december 2011

no one seems to be around today

I kan tro, at jeg hygger mig her i mit barndomshjem med det gode gamle julepynt - julemanden og den overdimensionerede skål risengrød er lavet af Tine, 4.A, og nissen forestiller min far, som han så ud for en ti-femten år siden, da han blev tegnet af sin kollega. Han ligner nu stadig meget godt, han har bare fået lidt smartere briller siden sidst. :) Det er mit yndlingsjulepynt, og jeg var helt skuffet, da jeg kom hjem den toogtyvende og han ikke var fundet frem - men det fik vi hurtigt rettet op på. Min søster har lavet hjemmelavede kort med hunde og glimmer, og på en af mine forældres mange julepyramider spiller englene julemusik. Juleaften var den bedste længe; helt stille og rolig og hyggelig - og indbringende, men mere om det senere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar