mandag den 5. december 2011

the walking dead - mid-season finale

I søndags løb foreløbigt sidste afsnit af anden sæson af The Walking Dead over skærmen i USA, og nu skal vi vente helt til februar for at få resten. Det er ulempen ved slavisk at måtte se det nyeste afsnit så hurtigt som muligt, og derfor jeg oftest venter til der er en hel sæson med at kaste mig over en tv-serie. Jeg har været ret begejstret for anden sæson også - den lever bestemt op til første, selvom den sine steder er en anelse lang i spyttet. Fyrre minutters dialog er dog bestemt til at leve med, for de sidste ti minutter af hvert afsnit er helt fantastisk zombie-action. Instruktør Frank Darabont er siden sidst blevet fyret, hvilket jeg finder rigtig ærgerligt - der gik rygter om, at Stephen King skulle være gæsteinstruktør på et afsnit, men det er helt sikkert udelukket nu. Tilsyneladende var han ikke tilfreds med de stigende budget cuts - han skulle lave tretten afsnit af anden sæson for de samme penge som seks afsnit af første sæson kostede. Jeg håber ikke, at det bliver alt for tydeligt til foråret. Men sikke en mid-season finale! Nå, ingen spoilers - glæder mig til februar!  

2 kommentarer:

  1. Ih, jeg har slet ikke taget hul på anden sæson endnu. Jeg må lige tage mig lidt sammen.

    De der pauser midt i sæsoner er i øvrigt virkelig belastende.

    SvarSlet
  2. Ja - der er altså pause nok MELLEM sæsonerne. Suk. Du kan i øvrigt roligt tage hul på anden sæson. :)

    SvarSlet