torsdag den 5. januar 2012

hold on tight beginners mind

I går på arbejdet fik jeg pludselig virkelig meget kvalme. Jeg skævede nervøst til tavlen med opslaget om, at der allerede var tre sygemeldinger, men efter tre timer måtte også jeg kapitulere og tage hjem. Ved Christianshavn var jeg nødt til at stå af bussen, da jeg var sikker på jeg ville kaste op. Nåede heldigvis hele vejen hjem før det skete - men så skete det også. Derefter sov jeg hele dagen væk, så en film med min kæreste - og faldt i søvn igen. I dag er jeg heller ikke helt frisk, men jeg har i det mindste ikke kvalme mere. Senere skal jeg til lægen i et helt andet ærinde, men jeg ved næsten ikke, om jeg kan overskue at tage afsted, og slet ikke i det her vejr. I det mindste fik jeg i december disse virkelig fine vanter i adventsgave af nissen, som er min mor. Sol, sol, kom igen, solen er min bedste ven...

4 kommentarer:

  1. Jamen dog, rigtig god bedring! Håber du er toppen igen lige om lidt! Fine vanter!

    SvarSlet
  2. Mange tak! Jeg krydser også fingre for dig i disse dage, håber virkelig de finder ud af noget snart og du får dine penge.

    SvarSlet
  3. :) Tak, Pengene skal nok komme, fagforeningen løber stærkt for mig! Verdens bedste valg at være medlem, af sådan én.

    SvarSlet
  4. Det er godt at høre! Selvom det selvfølgelig stadig er en lortesituation...

    SvarSlet