søndag den 29. januar 2012

konnichiwa!

I dag er det min søsters fødselsdag (hurra!), og senere kommer der gæster til kage og varm chokolade. I går blev hun dog også fejret, da vi tog et smut til Randers og spiste running sushi. MUMS! Det var faktisk et rigtig godt sted (InSushi på Mariagervej), der havde lidt flere lækre ting på rullebåndet end hvad jeg har set i København - blandt andet asparges viklet ind i bacon, nom nom! På vejen hjem nåede bilen 77777 km, hvilket naturligvis skulle foreviges, ligesom det også skulle foreviges, da den nåede 55555. Nu er jeg blevet sat i gang med støvsugeren inden gæsterne kommer - ha' en dejlig søndag derude!

6 kommentarer:

  1. Jeg elsker den her post! Lidt på grund af alle syvtallerne og meget fordi du ligner en glad lykkekat! :-)

    SvarSlet
  2. Du er sød! Jeg elsker også syvtallerne. Og i de her dage ER jeg en glad lykkekat. :)

    SvarSlet
  3. Fedt med en anbefaling af det sted. Jeg er kørt forbi et par gange, og har spekuleret på, om de virkelig kunne lave god, ordentlig sushi. Udefra ser det lidt kikset ud, som en forvandlet friture-kinagrill, men fedt hvis udseendet snyder!

    SvarSlet
  4. Ida, det kan du roligt prøve! Det ser rigtigt nok ikke specielt spændende ud set udefra, og udsigten ud af vinduet er heller ikke fantastisk, men der er hyggeligt indenfor - og man har alligevel kun øje for rullebåndet. :)

    SvarSlet