tirsdag den 31. januar 2012

may all your days be bright

I søndags fyldte min søster hele treogtyve år, og hun blev fejret af folk og dyr i alle aldre og størrelser. Min veninde Louise kiggede forbi med lille Alberte, der er verdens sødeste barn. Silke ELSKER Alberte, og det er utroligt rørende at se den lille hund passe så godt på det lille menneske. Alberte krammede Silke og spillede bold med hende, og hun havde næsten ikke tid til at spise al den gode kage, som min søster havde bagt. Så var der heldigvis mere til os andre - de der hindbærsnitter var helt fantastiske. Min søster er glad for både vinter og håndbold, så da sneen faldt og Danmark blev europamestre fuldendte det en i forvejen rigtig hyggelig dag. 

9 kommentarer:

  1. hvor ser det hyggeligt ud!
    xx sophia

    SvarSlet
  2. Det var så hyggeligt. Tak for billederne. Nu skal de bare printes og i Albertes dagplejebog.

    SvarSlet
  3. Tak for den bedste fødselsdag i mange år :)

    SvarSlet
  4. Louise: Det var så dejligt, at I kom forbi!

    Mette: Jeg er glad for, at du havde en god dag. Det havde jeg i hvert fald også!

    SvarSlet
  5. Åh jeg skal altså ha de her billeder over på min computer :)

    SvarSlet
  6. Det skal du nok få - jeg tager dem med hjem næste gang, men kun hvis du holder op med at kalde dig selv skidefrans! :)

    SvarSlet
  7. Hvem er Skidefrans?
    Er det mig? Er færdig af grin :D

    SvarSlet
  8. :D Jeg ved ikke, hvem det ellers skulle være!

    SvarSlet