torsdag den 19. januar 2012

Peaking Lights

Jeg har lyttet til rigtig meget musik på det seneste - på cyklen, i bussen, på arbejdet og herhjemme. På arbejdet har Stefanie og jeg åbnet kasser, lavet priser og sat på lager til Radiohead, Muse og det gamle Kashmir, for her er det rart med noget genkendeligt og højt. I min iPod derimod er Peaking Lights perfekt. Det er helt klart den plade, jeg har hørt allermest de sidste par måneder, og den er helt fantastisk. Folkene bag er Aaron Coyes og Indra Dunis fra Wisconsin, og de virker utroligt karismatiske og sympatiske - altså ud fra det indtryk man får af at læse om dem, se billeder og ikke mindst lytte til deres dejlige musik.
 Her er "All The Sun That Shines" (shines for you - totalt sød tekst!) fra pladen 936. Alle numrene minder mig om sommer og solskin og langsomme cykelture, og jeg glæder mig til, at det rent faktisk bliver sommer og solskin, så jeg kan cykle langsomme ture med Peaking Lights i ørerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar