torsdag den 12. januar 2012

to be with you

I dag havde Simon og jeg kærestedag. Planen var egentlig at gå en lang tur ved stranden, men et kig ud af vinduet i morges overbeviste os om at blive liggende liiiidt længere og så tage på café. Min veninde Simone og jeg spiste på Café Luna's på Christianshavn sidst jeg så hende, og det var virkelig lækker mad i store portioner til yderst rimelige priser, så jeg kunne godt forestille mig flere besøg i den nærmeste fremtid. I dag slæbte jeg min kæreste med, og det var ligeså godt som sidst. Glemte fuldstændig at tage et billede af maden, for vi var virkelig sultne. :) I eftermiddags har vi ligget på sofaen under tæppet og snuppet et par afsnit af Breaking Bad, der er afsindigt spændende, og nu er Simon taget ud i øveren. Resten af aftenen skal derfor bruges på lidt mere eksamenslæsning, selvom jeg hellere ville have puttet videre, drukket cola og set mere Breaking Bad (der i øvrigt er min undervisers yndlingsserie, hvilket jo må kvalificere den til at være pensum...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar