mandag den 23. januar 2012

you vibrate my eardrums

I den fine notesbog jeg fik af Rannvá er der allerede nedfældet de første af forhåbentligt mange lister. Jeg elsker lister - både de spontane, men bestemt også de mere kategoriserende af slagsen. De første eksempler er en 'udskrift' fra min bruger på last.fm, for når musikken betyder så meget i min verden, er det rart at kunne huske hvilke specifikke navne jeg har lyttet meget til i bestemte perioder. Papiret er tykt og modtageligt og en fornøjelse at skrive på - det var virkelig en god gave. :)

3 kommentarer:

  1. du er så sød, tine. jeg er SÅ glad for at du kan bruge den! og at du endda laver lister i den er bare endnu mere glædeligt, for jeg ved hvor meget de betyder for dig. :) happy-rann! hihi. KYSOGKRAM!

    SvarSlet
  2. Interessant at Modest Mouse fylder så meget. How come? De har vel ikke udgivet noget nyt siden, hvad, 2007?

    SvarSlet
  3. Rannvá: DU er sød! Jeg er virkelig glad for den!

    Sofisten: Modest Mouse er et af mine all-time yndlingsbands. Der kom en EP i 2009, der nu ikke er værd at skrive hjem om, men jeg elsker alt andet de har lavet. :)

    SvarSlet