onsdag den 15. februar 2012

hearing is an iron offence

I mandags gik Rannvá og jeg en tur i det gode vejr. Isen skulle afprøves; for mit vedkommende for første gang, da jeg er en kæmpe kylling hvad det angår. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig noget mere ubehageligt end at blive fanget under isen, og det er også altid MEGA uhyggeligt i gyserfilm. Det er lige gået op for mig, at billedet overhovedet ikke dokumenterer vores eventyr, men bare viser to skygger på noget sne - men det VAR altså ude på isen, og inde på bredden var Christianias børnehave, hvor vi fandt en skæv krabbe. Senere genså vi første sæson af Parks and Recreation, hvilket var hysterisk morsomt. Jeg havde glemt, hvor meget nemmere det er at grine højt af noget, når man er sammen med andre og ikke pinligt bevidst om sin egen irriterende latter.

I dag har jeg været på KUA i otte timer. Vi skulle undervises i TV-Meter, hvor lærebogen vel nemmest kan sammenlignes med en instruktionsmanual til et fjernsyn. Gaaaaaab. Undervisningen var heldigvis noget mere interessant, og jeg lavede en seeranalyse over Bonderøven. Hehe. Bagefter tre timers mediesociologi, hvor min underviser (IGEN) hen mod slutningen sagde - 'har I lige to minutter?', hvilket selvfølgelig blev til ti. Det er åbenbart noget, jeg skal regne med fremover. Ellers går tingene ret meget slag i slag for tiden, men det er faktisk rart med en regelmæssig hverdag, selvom mit søvnbehov igen er stigende. Jeg har forsøgt at undgå middagsluren og i stedet gå tidligt i seng, men det virker bare så tåbeligt at ligge under dynen klokken ti...

4 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide den trøje der!

    SvarSlet
  2. Tog du ikke krabben med hjem?
    Så kunne vi ha leget med den til sommer :D

    SvarSlet
  3. Nej da, det var jo børnenes krabbe! Vi lånte den bare til et foto. :)

    SvarSlet