lørdag den 18. februar 2012

man, it passes right by me

På trods af regnen havde min kæreste og jeg en virkelig hyggelig aften på Nørrebro torsdag aften. Vores kollega skulle spille på rust med sit band Farven Fornem, og inden koncerten gik vi en lang tur gennem byen. Det er længe siden jeg har været på Nørrebro - jeg har faktisk været der pinligt lidt de sidste par år. Vi satte os ind på en café over for rust og drak en café latte (min kæreste) og en cola (mig), fik varmen og bladrede i deres udvalg af magasiner. Inde på rust mødtes vi med flere fra arbejdet, og så drak vi et par øl og aftalte at tage til Polen til sommer. Koncerten var ret god og velspillet, og det var sjovt at se Jeppe give den gas på scenen. Jeg havde rigtig meget lyst til at blive efter koncerten og drikke øl med de andre, men jeg var ret træt efter en lang dag på arbejde og den lange gåtur, og i går skulle jeg desuden tidligt op og have tysk fonetik. Oh well. 

4 kommentarer:

  1. Hehe.. Skal i nu til Polen?
    Jeg vil med :)
    Mettesøs

    SvarSlet
  2. Ja, jeg tror vi tager derned til en festival i starten af august. Forhåbentlig sammen med flere andre søde mennesker. Du skal være meget velkommen! :)

    SvarSlet
  3. Fedt når man får nogen af de her gode musikoplevelser på de mindre steder :)


    Hilsen

    Anton
    iphone reparation
    http://iphonereparationer.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg får næsten altid de bedste musikoplevelser på de små scener. :)

    Din kommentar er vel sådan set grænsende til reklame - men hey, jeg får ikke så mange af dem, så du bliver stående. :)

    SvarSlet