mandag den 6. februar 2012

the most important thing

Sidst jeg var på Højvang og besøge min søsters hest Serafina (der skal have føl! Hurra!), fandt jeg denne hovrenser med mit navn på - den er vel en tolv-tretten år gammel. Skrevet på den er også det, der dengang var det allervigtigste for mig - hestene. Fiji lærte mig at ride, og senere overtog jeg hendes søn Fister, der næsten var som min egen. Jeg havde glemt hvor koldt det kan være i sådan en stald om vinteren, og hvor dejligt varme og hyggelige hestene er. Pusle var lige så sød som hun plejer, og hendes nye navneskilt med alternativ stavemåde er bare icing on the cake.

3 kommentarer:

  1. Pulse er bare amazing på billedet ;)

    SvarSlet
  2. Ja, hun er bare ALT for sød. Hun gik selvfølgelig, da hun var færdig med at klø sig.

    SvarSlet
  3. Ja man skal ikke regne med for megen hygge fra Pulses side ;)

    SvarSlet