onsdag den 29. februar 2012

shake it out of the trees

Min kæreste købte en vanilla coke til mig den anden dag - naturligvis sammen med en ægte cola, hvis den første ikke skulle falde i min smag. Dét er kærlighed. Jeg blev heller ikke denne gang overbevist om kvaliteterne ved vanilla coke - de har jo bare ødelagt en ellers perfekt cola. I soveværelset vogter Beiruts hunde over os om natten. De holder alle øje med (måske lige bortset fra den skeløjede) heksen og djævlen i gedeskikkelse på den modsatte væg. Jeg ville nu hellere have dén slags mareridt om natten i stedet for de drømme, som jeg har nu. Seks ud af syv nætter drømmer jeg, at jeg er på mit værelse på en kæmpestor og labyrintagtig efterskole, og jeg skal pakke alle mine ting sammen fordi opholdet er slut. Det er ret besværligt, for jeg har kun én taske, og jeg har taget alle mine bøger og film og mit tøj med, og desuden skal jeg jo også i bad, men jeg kan ikke finde rundt på efterskolen, og der er også den store afslutningsfest, hvor vi skal optræde med noget, som jeg ikke har lært. Og så videre. You get the picture. Drømmen i sig selv er ikke så slem, men når man drømmer den hele tiden(!) bliver det virkelig trættende.  

6 kommentarer:

  1. Hvor lyder det skræmmende med den drøm. det må betyde et eller andet? og jeg kan godt lide at du bliver ved med at prøve at se om du kan lide vanilla coke, haha.

    SvarSlet
  2. Ja, den betyder helt sikkert et eller andet, den drøm! Det er bare ikke lige til at finde ud af hvad... Drømte den også i nat. Hvad angår colaen er det vist bare min kæreste, der ikke kan forstå hvordan jeg kan nøjes med én drik, når der nu findes så mange smagsvarianter - det er mest ham, der bliver ved med at teste mig. :D

    SvarSlet
  3. Jeg synes det er virkelig sødt at han køber en normal i tilfælde af at du ikke ku li den <3

    SvarSlet
  4. Haha, ja. Han kender mig ret godt efterhånden.

    SvarSlet
  5. Jeg har endnu en gang (dvs femte gang inden for virkelig kort tid) drømt at jeg lige pludselig skulle føde. Denne gang skulle jeg føde tvillinger. Men jeg kunne ikke finde børnene bagefter. Det kan jeg aldrig.

    SvarSlet
  6. Nej, det er nederen når børnene bliver væk. Jeg drømmer ikke så tit om at føde. Når jeg gør, føder jeg krabber.

    SvarSlet