torsdag den 8. marts 2012

yes this mess is mine

I sidste uge var min kæreste syg, så jeg fandt en gravhund til ham, der kunne helbrede og holde med selskab. Han er meget glad for gravhunde og havde selv en som barn - en Futte. I går morges vågnede jeg med kriller i halsen, stoppet næse og ondt i hovedet, og efter en tur på uni stod resten af dagen på at putte med Futte i sofaen, og håbe på, at det ikke ville udvikle sig. I dag har jeg det egentlig okay. Jeg har i hvert fald ikke fået det værre. Det er meget godt, for jeg skal sidde i en stillekupé i fire timer i morgen, og så er det ikke så fantastisk sjovt at være snottet. 

2 kommentarer:

  1. Det ligner lidt en gris :D Hvor har du købt den henne?

    SvarSlet
  2. Det ligner da ikke en gris! Fra siden er den meeeega lang. :) Jeg har købt den i Tiger til en tyver.

    SvarSlet