tirsdag den 27. marts 2012

happy birthday to me

Fra min søde kæreste, der ellers bestemt ikke er glad for min forkærlighed for finsk love-metal. På hvid vinyl og komplet med idolplakat fik jeg HIM - Screamworks. (Ja, det hedder den.)
Også fra min kæreste; Flaming Lips doing The Dark Side of the Moon.
Michael Jacksons Thriller på LP fra Rannvá og Tobias, HURRA! Gode nyheder fra Hobro- samt surfmusik og et løfte om picnic ved stranden fra Lærke. Og fra Nanna - en tur i biografen for at se en gyserfilm, komplet med popcorn og cola. 
Fra mine forældre; Knackers med græskarkerner og cheddarost, som jeg voldspiste sidst jeg var hjemme. (De blev også hurtigt spist lørdag aften.) Et fint armbånd, en lille skål, påskeharer og en bog, der har været min bedstemors i mange, mange år.
...samt en tudse, som man kan ane øverst i billedet - og et kreativt forslag til, hvad den kan bruges til. Jeg trænger virkelig til at komme til frisør... Og i andelsforeningen har vi netop bestemt, at det er tilladt at have kat! Hurra! Til efteråret regner jeg derfor med, at der flytter en lille (eller stor) kat ind i lejligheden. Min kæreste har sagt ja til det, og det er en gave i sig selv, men han har også givet mig en billet til OFF-festival i Polen til sommer, tre(!) sæt undertøj og tre vinylplader. Jeg må have opført mig pænt det sidste stykke tid. Faktisk har jeg fået endnu mere fra andre kanter siden da, men det må komme i endnu et indlæg.

4 kommentarer:

  1. Sødeste Tine. Åhh hvor jeg savner dig og hold op hvor jeg glæder mig til du kommer hjem og vi skal kæmpe hygge. Hvornår vender du snuden mod skønne Mariager :)

    SvarSlet
  2. Det gør jeg faktisk allerede i dag! Skal til begravelse i morgen, nemlig. Jeg sender dig lige en sms.

    SvarSlet
  3. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet