onsdag den 7. marts 2012

if you are wasting your life say hi

Se hvad jeg har fået i tidlig fødselsdagsgave af min kæreste! Min første Xiu Xiu-plade på vinyl, og hvilken vinyl at starte ud med. Indlæggets overskrift er også pladens åbningslinje, så alt er ved det gamle - verdens mest deprimerende og kyniske tekster pakket ind i legende støj. Jeg glæder mig enormt meget til koncerten om en måneds tid (fjortende april, stengade tredive - be there!), for deres sidste koncert i København var virkelig en oplevelse. (Også den forrige, men den har jeg lidt besvær med at huske...) Zola Jesus, som varmede op for Xiu Xiu sidst, gæster i øvrigt også København igen - otteogtyvende marts - også stengade tredive. Jeg kunne godt have ønsket mig en dobbeltkoncert igen, men nu får jeg til gengæld TO forhåbentligt gode aftener.

2 kommentarer: