mandag den 26. marts 2012

it's my party and I'll cry if I want to

I lørdags fyldte jeg syvogtyve. Og i lørdags døde min faster. Hun har været syg længe, og det er godt, at hun nu har fået fred. Det har mildest talt været en ret følelsesladet weekend for mit vedkommende, og jeg synes ikke rigtigt, at jeg har lyst til at snakke så meget om det. Min kæreste kom hjem fra Århus med en hjerteformet pizza under armen og en masse knus, og om aften kiggede nogle af mine nærmeste venner forbi til et glas med bobler; og det udviklede sig til at blive en rigtig god aften alligevel. Jeg har fået de allerfineste gaver, som I naturligvis nok skal få at se senere.  

2 kommentarer:

  1. Tillykke sødeste, og jeg er virkelig ked af det med din faster :(

    SvarSlet
  2. Ih, tusind tak! Det er jeg glad for, at du skriver.

    SvarSlet