torsdag den 22. marts 2012

let them crawl into the logs

Ehrm... speciel kaktus i Botanisk Have
Er irriteret. Var mere irriteret i går, men da jeg vågnede i morges, kunne jeg mærke at irritationen ikke havde lagt sig helt. Det er kedelige, hverdagsagtige ting med studiet og arbejdet jeg er irriteret over, dårlig planlægning (for en gangs skyld IKKE fra min side) og elendig kommunikation gør, at jeg helt uventet har en fridag i dag. Arbejder normalt om torsdagen men havde taget fri, da jeg skulle på denne her virkelig vigtige workshop i mediesociologi. Det er nu udskudt til om tre uger. Hvor jeg igen skal tage fri fra mit arbejde. Aaaaargh! Jeg har lige sendt Simon til Jylland. Det er også irriterende. Han kommer heldigvis hjem på lørdag igen, så vi kan fejre MIG, der har fødselsdag. Jeg synes der var noget mere, jeg var irriteret over? Hvis jeg allerede har glemt det, var det nok ikke så slemt. Nu vil jeg nyde min torsdag, få læst lidt Game of Thrones og få arbejdet lidt på min opgave.      

4 kommentarer:

  1. Åhh pokker dem og deres elendige planlægning. Men hvis jeg må være irriterende positiv så hop på cyklen og nyd en kold cola i solen og tænk med sådan et vejr er det okay at have fri. Det tænker jeg nemlig. Jeg skal arbejde hele weekenden. Så skal hurtigt gøre rent inden Alberte vågner og så skal vi ned og spise is. Måske du skulle snuppe en kæmpe magnum :)

    SvarSlet
  2. Du må MEGET gerne være irriterende positiv! :) Jeg har allerede købt en cola, pakket min taske med en bog, og om lidt cykler jeg ned til strandparken og nyder solen. I må have en rigtig god tur ned og spise is! Kunne være jeg skulle snuppe en Magnum - Magnum Mandel, selvfølgelig. :)

    SvarSlet
  3. Ej hvor I bare hygger Tine og Louise :)

    SvarSlet
  4. Jeg fik aldrig en is, men jeg nød min cola RIGTIG meget.

    SvarSlet