søndag den 18. marts 2012

mini me says hi

Her er et MEGET gammelt billede af mig, siddende i favoritpositionen i solskinnet. Jeg har haft en rigtig god weekend. I går fik vi besøg af Tobias og Rannvá, og vi havde heldigvis lokket dem til at spille Risk med os. Jeg har aldrig selv spillet det, andet end en prøverunde med Simon, og det havde de to andre heller ikke, så det var noget indviklet i starten. Men så gik det pludselig rigtig godt for mig! Jeg ejede et kontinent og havde store hære i både Afrika og Germania, afholdt Simon fra at få Østen, og nød godt af at Tobias og Rannvá holdt hinanden i skak omkring Europa. Jeg følte næsten allerede sejrens sødme og tænkte på at hente mit kamera, så jeg kunne forevige øjeblikket. Alt for sent indså jeg, at jeg havde efterladt et par mænd helt forsvarsløse, og pludselig havde Tobias sneget sig ind på mit område. Snart var jeg reduceret til fire mand i udkanten af Afrika, og også Rannvá og Simon havde det svært. Gik til sidst på suicide mission mod Simons hær for ikke at blive den første, der døde. Det lykkedes. Og så overtog Tobias verden og vandt. Godt jeg ikke tog et billede. Suk. Det er derfor, at I i dag må spises af med et ældgammelt ét fra arkivet. Alt dette strakte sig ud over fem timer, og det var super hyggeligt. Eneste ulempe var, at vi ikke kunne spise de superlækre Twisters-chips R og T havde med, for vi ville ikke fedte alle vores små soldater til. Snacktime blev derfor engang over midnat...

4 kommentarer:

  1. Elsker det billede og din skønne måde at sidde på :)Alberte sidder som dig når hun skal lege og se tegnefilm :)

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt! Håber hun lærer at sidde i skrædderstilling også; det har jeg aldrig kunnet finde ud af. :)

    SvarSlet
  3. Hvor er du bare sød!

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig. Jeg var ekstremt nuttet, allerede dengang. ;)

    SvarSlet