lørdag den 31. marts 2012

she has saliva in her pockets

Jeg har tilbragt eftermiddagen i selskab med den allerbedste lille pige jeg kender, Alberte (og selvfølgelig også hendes mor og far, som i realiteten var dem, jeg kom for at besøge). Det er kun to måneder siden jeg så hende sidst, men nu er hun for alvor begyndt at snakke, og både min søster og jeg blev meget imponerede af, hvor meget hun egentlig forstår. Man tror, at man snakker helt hen over hovedet på den lille størrelse, men pludselig blander hun sig alligevel i samtalen. Hun er sej!

Uglerne har også en prominent plads i Louises hjem, og jeg er især helt vild med den strikkede sweater i ministørrelse. Faldt også i svimer over alle de bittesmå sko, hvilket slet ikke ligner mig. Jeg ved ikke, om jeg nogensinde har fortalt det her på bloggen, men jeg har ikke planer om at få børn. Hverken min kæreste eller jeg har det ønske, og jeg kan sagtens se mig selv leve uden. Små børn siger mig ikke ret meget, for at være helt ærlig, og jeg føler mig meget akavet og kunstig i selskab med dem. Alle børn, lige med  undtagelse af Alberte. Hun er så skøn og dejlig og SÅ meget en lille kopi af hendes søde forældre, at jeg hver gang liiiige tager min beslutning op til overvejelse. :)

7 kommentarer:

  1. Uh, det er godt at i er enige, dig og kæresten. Jeg har heller ingen planer om unger og har aldrig haft det, men jeg siger stadig, at man aldrig skal sige aldrig.

    Godt vi kan hygge med de sødeste af de små, trods alt :)

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig skal man aldrig sige aldrig. Jeg kan sagtens nå at skifte mening endnu - men jeg tror helt ærligt ikke, at jeg gør det. På et tidspunkt blev det bare lidt nemmere at sige, at det skal jeg IKKE, for nu har min kæreste og jeg været sammen i fem år, jeg har alderen, og mine veninder er begyndt at få børn - så folk kommer meget tit med hentydninger.

    Men ja, det ER nu dejligt at hygge med de bedste af dem! :)

    SvarSlet
  3. Jeg er helt enig. Og jeg kender alle spørgsmålene, især fordi jeg er noget ældre end jer.

    :)

    SvarSlet
  4. Simon fylder faktisk 34 om en uges tid. Han har heldigvis en storesøster, der har hele fire børn, så fra den kant er der ikke noget pres. :) (det er der nu overhovedet heller ikke fra mine egne forældre).

    Men det er rart at møde en ligesindet. :)

    SvarSlet
  5. Så sidder jeg så her med tårer trillende ned af kinderne. Du er den sødeste og mest skønne nogensinde, (giver graviditeten skylden for tårerne:)
    Bliver altid varm og glad af at være sammen med dig og elsker du er så glad for alberte.
    Vi skal snart ses igen!

    SvarSlet
  6. Selvom det stadig er lidt en tys tys med en lille ny gætter jeg på der ikke er så mange der kender losepottemuld :)

    SvarSlet
  7. Sødeste L, jeg bliver også altid så glad for at være sammen med dig. Det er umuligt ikke at falde pladask for Alberte! Det bliver spændende at se, om den lille ny har samme effekt på mig. :D (Og nej, jeg tror heller ikke der er så mange herinde, der kender Losepottemuld) :)

    SvarSlet