mandag den 19. marts 2012

A Song of Ice and Fire

Jeg har slet ikke fået vist, hvad posten højst overraskende dukkede op med for et par uger siden. I en kæmpestor kasse gemte sig denne perle - de første fem bøger i George R.R. Martins fantasy-serie; A Song of Ice and Fire. Efter jeg så første sæson af Game of Thrones har jeg været ret hooked på at læse bøgerne også, så de kom hurtigt på min ønskeseddel. Min far, der virkelig ER verdens bedste, fandt dem billigt på nettet og mente, at jeg godt lige kunne bruge en gave. Derfor har jeg kunnet bruge det meste af dagen i sofaen med første bog - og jeg er allerede helt opslugt af den. Jeg fik forresten endnu en gave i dag - min kæreste kom hjem med en ny støvsuger til os- en ekstra fødselsdagsgave, som han sagde. I dag har jeg derfor igen oplevet den tilfredsstillende følelse det er at støvsuge. Helt klart en yndlingsrengøringsbeskæftigelse! 

7 kommentarer:

  1. Jeg er lige gået i gang med at se serien! Glæder mig til at se hvad the fuss is about.

    Ps. Vil til enhver tid hellere støvsuge end tørre støv af!

    SvarSlet
  2. Som vores allesammen yndlings baronesse sagde om støvsugning "It's immediately satisfaction" :D

    SvarSlet
  3. Haha! Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste, der godt kan lide at støvsuge. Jeg tror nu ikke, at baronessen støvsuger ret meget...

    SvarSlet
  4. MEN STADIG IKKE NOGET AFSNIT OM PREACHER!!! Jeg er såret. :'(

    SvarSlet
  5. Jeg har altså ikke glemt dig eller din fine gave overhovedet, Chrelle. Jeg har bare ikke fået læst Preacher endnu, og jeg vil først skrive om den, når jeg har. A Song of Ice and Fire er et længerevarende projekt, der ikke kan færdiglæses og skrives om på en eftermiddag, og eftersom der sikkert går et år før jeg er færdig med bøgerne, ville jeg gerne lige vise et billede af den nu. :)

    SvarSlet
  6. DU FIK DEN I JULEGAVE!!! DET ER EN TEGNESERIE!!! HALLO!!!




    :)

    SvarSlet