søndag den 11. marts 2012

windowception

A window within a window within a window. And a horse inside a horse! Serafina er nemlig slet ikke tyk, der er bare en lillebitte hest indeni. Hendes nabo er Dolly Parton, der ærlig talt godt kunne trænge til at få børstet tænder. Undskyld min stilhed her i weekenden - men jeg har haft brug for at koble HELT af. Jeg synes nu, at den er gået alt for stærkt, og i morgen tidlig vender jeg igen snuden mod København. AaB vandt i dag! Ville gerne have været på stadion, men man kan ikke nå det hele.  

7 kommentarer:

  1. Hurra for lille følle! Jeg kan ikke helt hitte ud af det, er hun din søster hest, eller er hun til låns på ubestemt tid, eller?

    SvarSlet
  2. Det er min søsters hest - i al evighed! :) Kan godt forstå du er forvirret, det var egentlig meningen at hun bare skulle låne en hest, men så var hun så heldig at få Serafina foræret (men hun har også knoklet i den stald i tusind timer). Noget med, at den alligevel ikke kunne sælges så dyrt pga. et grimt ar på benet. Og så var det jo bare en ekstra bonus, at der er et lille overraskelsesføl indeni. :)

    SvarSlet
  3. Hip hurra for hun er søsters! Jeg kender også en sød hest der kunne blive min,bare sådan, hvis jeg bare havde plads og penge, det er altså svært at sige nej til!

    SvarSlet
  4. Årh, det kunne jo være så dejligt... Engang når vi bliver rigtigt voksne (over fyrre), må vi anskaffe os et par heste. Jeg har lidt en plan om, at min søster skal flytte ud på en gård, så jeg kan have en hest stående der. :)

    SvarSlet
  5. Jeg skal have en gård, hvor jeg skal have heste og du må meget gerne have en gående, men så er du jo nødt til at flytte tættere på, så du kan være meget sammen med den (og mig) Hehe

    SvarSlet
  6. Nej, jeg satser da på, at du flytter ud på en gård cirka i nærheden af... Roskilde. Hehe. Aij. Det ved jeg godt, at du ikke gør. Forhåbentlig kommer vi til at bo tættere på hinanden på et tidspunkt.

    SvarSlet
  7. Hahahhahahahahhahahahahahahaha.

    SvarSlet