fredag den 20. april 2012

han plaprer om alt i en endeløs strøm

Sjældent har jeg oplevet en uge flyve så hurtigt forbi! Jeg har været alene hjemme, men jeg har næsten ikke nået at savne, for dagene er gået med arbejde og skole og eksamensprojekt. Men hvor blev jeg glad, da min kæreste kom hjem et par timer før tid i går, og vi snakkede om Berlin  og koncerter og venner og hinanden, og jeg fik gaver og vi spiste pizza. Virkelig skønt og tiltrængt med en aften i sofaen med den allerbedste. I dag stod den igen på arbejde, men jeg kom hjem til den bedste lasagne jeg længe har smagt og Svampebob i dvd-afspilleren. Det er ret lang tid siden jeg sidst har set Svampebob, så det var et herligt gensyn med nogle virkelig syrede afsnit. Vennerne fra Bikinibunden har dog ikke været helt ude af mit liv; sidst jeg var hjemme havde min søster bagt disse cupcakes. Og da vi havde besøg af min kærestes forældre, spillede hans far og jeg mit Svampebob Xbox spil i over en time. Good times. :)  

2 kommentarer: