onsdag den 11. april 2012

I'd rather be in Tokyo

 Huset i Magstræde
Jeg har i øjeblikket lidt svært ved at finde tid til alle de ting jeg burde gøre og gerne vil gøre. De lystbaserede (eller virkelig strengt nødvendige) ting har haft overtaget de sidste par uger, men nu kan jeg for alvor mærke at ferien er slut, og om allerede en måned skal jeg aflevere det første af to store eksamensprojekter. I dag mødtes jeg med en rigtig sød pige fra mit studie, der heldigvis gerne vil lave projekt med mig - på fredag går vi i gang for alvor, og så kommer det forhåbentlig til at køre på skinner. Var også til mediesociologi i dag - og kunne for første gang nogensinde se en sammenhæng mellem teorien og de praktiske undersøgelser vi har lavet, så det er også et plus. Så er der lige min femogtyvesiders opgave om Todd Solondz' Palindromes - den er jeg ikke for alvor kommet i gang med... Jeg ved af erfaring, at bloggen er en rigtig dejlig overspringshandling i eksamensperioder, men det er nu stadig en mulighed, at der kommer til at gå et par dage mellem hvert indlæg de næste par måneder. Det burde der i hvert fald... :) Billederne er i øvrigt completely unrelated, men et billede af et kompendie og et par tørre studiebøger er der altså ikke meget ved. 

2 kommentarer:

  1. Du skal nok klare det hele, for efter en hård periode kommer der en go igen :)

    SvarSlet
  2. Det er jeg også helt sikker på, og det går allerede rigtig godt med den ene opgave. :)

    SvarSlet