søndag den 29. april 2012

it's crawling under my skin

Uh, det har været en dejlig weekend. Det meste af den, i hvert fald. I går aftes efter arbejde var Rannvá og jeg i biografen og se Dark Horse af Todd Solondz. Den var præcis lige så mærkelig og bizar som hans tidligere film. Så snuppede vi en cheeseburger-menu på McD, hvorefter bussen tog os hjem i sofaen til mere cola og mere Todd Solondz i form af Palindromes. Sluttede af med Scott Pilgrim vs. The World og sov meget længe i morges. I eftermiddags spillede Own Road og Mute Swimmer (aka. min kæreste og hans englænderven) på Generator på Nørrebro, og det var lige, hvad jeg havde brug for. Efter koncerterne tog mange af de andre i bunkeren på Christianshavn, og her blev min weekend så markant dårligere. Jeg tog nemlig hjem, så AaB tabe 3-0 til FCK og har brugt resten af aftenen på at skrive opgave. Suk.

4 kommentarer:

  1. scott pilgrim er så god! :)

    SvarSlet
  2. Jeg havde faktisk ikke set den før, men jeg blev meget positivt overrasket! Hendes ekskærester var ret lækre. Undtagen Jason Schwartzman, som jeg altså stadig har det lidt svært med.

    SvarSlet