tirsdag den 17. april 2012

life ain't so bad at all

Min kæreste er taget på minitour i Tyskland. Inden han rejste, spiste vi en stor omgang sushi og hyggede med nye afsnit af Game of Thrones. Jeg har haft farve på neglene for første gang i en måned, og jeg har fundet en gammel, lidt krøllet kjole frem fra skabet. Har også været til fødselsdag i Ørestaden og catchet up med en pige fra min gymnasieklasse, som jeg ikke har set i syv år. SYV ÅR! Det var en virkelig hyggelig aften, og også dejligt at se Simone og Christina igen. Jeg er lidt forelsket i Simones lejlighed, men glemte at tage billeder. I dag har jeg været på arbejde og siden hos Pernille til en lækker broccolitærte og gode snakke. Nu bør jeg virkelig gå i seng; de næste dage bliver lange.

3 kommentarer:

  1. Hvad synes om de nye afsnit i GoT? Har ikke set det tredje afsnit endnu, men de to første var noget af en skuffelse ovenpå den sublime sæson 1. Måske det skyldes, at 'A Clash of Kings' er vanskeligere at overføre til tv-serie. Men jeg håber nu det bliver bedre.

    SvarSlet
  2. fasterfis: Tak! Blå er jo min lyserød. :)

    Sofisten: Jeg synes nu overhovedet ikke, at man kan kalde de nye afsnit skuffende. Men jeg er også først LIGE blevet færdig med bogen, så jeg har mest lagt mærke til de åbenlyse forskelle - serien prøver at peppe det hele lidt op, men bogen har altså pep nok i sig selv, synes jeg. Glæder mig til at se de næste afsnit. Selvom jeg også forudser, at noget af det kan blive vanskeligt at overføre til skærmen. Jeg er håbefuld!

    SvarSlet