søndag den 22. april 2012

når stjernerne de funkler og blinker som besat

Jeg har haft en helt fantastisk weekend. Det er skønt at have min kæreste hjemme igen, og i går aftes var vi til påskefrokost sammen med resten af vores opgang. Efter en sildemad og en fiskefilet i en af stuelejlighederne, gik turen op til vores nye naboer, der næsten er færdige med at renovere deres lejlighed. Det er altid sjovt at se, hvordan andre har valgt at indrette sig i nogle rum, der er helt ligesom vores. Og så havde de en sød kat. Hurra for seje nye naboer! Derefter begyndte vi at drikke rigtig mange øl - eller i mit tilfælde peach sparkletini, og jeg blev faktisk rigtig fuld for første gang i meget lang tid. Rannvá kiggede også forbi, og snart stod vi og dansede til god og mindre god musik. Min kæreste havde slæbt sin nye ven Guy med hjem fra Berlin, og flere i selskabet mente, at han burde introduceres til 'rigtig dansk musik', hvilket førte til guitar og fællessang med Papirklip og Kvinde Min. Vores opgang er sammensat af helt utroligt forskellige mennesker  - jeg plejer ikke ligefrem at skråle Kim Larsen når jeg er til fest, men sjovt var det. I formiddags lavede Simon en fantastisk udvidet english breakfast til englænderen og os andre, og ellers har det bare været en typisk, hyggelig tømmermændssøndag med tæppe, tv-serier og cola. Lige hvad jeg havde brug for efter verdens mest sindssyge uge. Men nu går den ikke længere - jeg må tilbage til bøgerne.

4 kommentarer:

  1. Det var lige hvad jeg havde brug for!

    SvarSlet
  2. Orv. Hjem! Jeg burde have været der.

    SvarSlet
  3. Ja, det kunne have været vildt hyggeligt! :) Næste gang måske.

    SvarSlet