torsdag den 26. april 2012

roll with da flava

I dag for præcis seksten år siden - eller er det kun femten?- var jeg til koncert med Peter Andre (som jeg ALTID har skrevet Peter André) i Aarhus med mine veninder Louise og Silke... og min far. Min stakkels far har måttet lægge øre til lidt af hvert gennem tiden, og han har været god til at ledsage mig til koncerter, som jeg ellers var for bette til at tage til alene; han var også med mig til Michael Jackson-koncert i Parken året efter - det tror jeg dog han satte liiiiidt større pris på end Peter Andre. Men mine veninder og jeg var begejstrede! Stod relativt langt tilbage fra scenen, men vi kom alligevel lidt op at skændes over, hvem af os han havde kigget på under Mysterious Girl. (Den dag i dag er jeg stadig overbevist om, at jeg havde øjenkontakt med ham, men måske er det bare en hvid løgn jeg selv begyndte at tro på.) På vej hjem i bilen sang vi fødselsdagssang for Chris fra min klasse, som en af os helt sikkert var lidt småvild med på det tidspunkt. Peter Andre er uden tvivl mit allerpinligste teenagecrush - eller tweencrush, for da jeg rent faktisk BLEV teenager et par år senere, var jeg SÅ meget ovre flødebollen.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar