søndag den 1. april 2012

so I ate his ears on sunday

Min mor har gemt uanede mængder af tegninger, pynt, lerfigurer og alt muligt andet fra da min søster og jeg var små. Derfor kan vi hvert år til påske nyde synet af to fine hønemødre med deres små kyllinger - min måske en lille smule flottere end min søsters, men jeg burde nok tilføje, at jeg var et par år ældre, da jeg producerede min. Til gengæld kan ingen stikke min søster i sejhed, når det kommer til kreative måder at nedskrive sit navn. Der var en anden Mette i børnehaven, så min søster har heddet Mette B i hele sin barndom, og det B blev en så integreret del af hende, at hun i mange år ikke skrev sit navn uden. Die Hasenschule er (selvfølgelig) fra Tyskland - det er ikke kun julepynt, mine forældre køber sig fattige i. :)

2 kommentarer: