søndag den 15. april 2012

that's a heart that you made

Med lidt forsinkelse (men stadig i dag lørdag - det bliver først i morgen når jeg har sovet, og lige nu er klokken fire.) kommer her min høst fra gårsdagens Xiu Xiu-koncert. Jeg købte mig endnu en t-shirt med kattemotiv, og denne er nok en smule mere anvendelig end min lyserøde. Lige efter koncerten snuppede jeg sætlisten, ligesom jeg har gjort det så mange gange før - for ti år siden. Jeg blev lige lidt teenager i det øjeblik, men Xiu Xiu betyder altså så meget for mig, at jeg gerne vil have et ekstra godt minde. Det må man sige jeg har nu! Jeg elsker især, at I Luv the Valley, Oh! er blevet til I <3 the V-hole!!! Da jeg købte min t-shirt opdagede jeg en vinyl med Chad VanGaalen og Xiu Xiu, som jeg underligt nok slet ikke har hørt om. Men nu er den flyttet hjem i vores pladesamling.  

2 kommentarer:

  1. Ährr... Sejt. Det er först nu at jeg fatter at det var en plade med baade Chad Vangaalen og Xiu Xiu. Den gläder jeg mig til at höre!!!

    SvarSlet
  2. Det er virkelig sejt! Men mest med Chad V. Xiu Xiu har lavet et mystisk fortune teller-nummer, og ikke så meget andet. :) Glæder mig til du kommer hjem!

    SvarSlet