fredag den 27. april 2012

unfolding pieces of it faster

Crazy busy days. Har ikke tid til andet end skole, opgave og arbejde, og jeg har dårlig samvittighed over for mine veninder. Skal heldigvis i biografen med Rannvá i morgen, og på søndag spiller min kæreste og hans englænderven en eftermiddagskoncert på Nørrebro, hvor flere af mine venner også kigger forbi. I morgen skal jeg også på arbejde, så biografturen og koncerten bliver et kærkomment afbræk i opgaveskrivningen. Lige så snart opgaven er afleveret, vil jeg en tur i Zoologisk Have. Jeg har nemlig fået et gavekort af Simone og Christina, og der er både nok til et årskort og en cola, som de sagde. :) Sidst jeg havde årskort brugte jeg det flittigt - man skal bare gå hurtigt forbi de stakkels isbjørne, der burde bo i Skandinavisk Dyrepark, hvor det andet billede er fra.

2 kommentarer:

  1. lækkert gavekort!!!!
    Og hurra for at de snart for nyt anlæg vores isbjørne i Kbh.

    SvarSlet
  2. Ja, det er så dejligt. Det glæder jeg mig virkelig til at se.

    SvarSlet