søndag den 20. maj 2012

down a hill of pine tree quills

Det nyeste medlem af vores kaktusfamilie fejrede Rannvás fødselsdag i går ved at blomstre. Vi fejrede hende også - med øl, cola, hele to gange just-eat, Tekken og virkelig god musik. Fik pandekager til morgenmad og kom til at sove hele eftermiddagen væk i dag sammen med min kæreste, men da vi vågnede skyndte vi os ud i solen og cyklede en rigtig lang tur. Der var mennesker overalt, og de så alle sammen glade ud. Imens vandt AaB over Køge, og det betyder, at det i år er Chrelles tur til at give middag. De sidste to sæsoner er Brøndby endt højere end AaB i tabellen, og jeg har derfor måttet punge ud, så det er en velkommen forandring, og jeg glæder mig til god mad! Min aftensmad har nu heller ikke været så dårlig - hjemmelavet tunsalat i pitabrød med en lille sidedish bestående af chips. Nu er Simon taget til koncert, og jeg læser fonetik. Dejlig, dejlig weekend. 

5 kommentarer:

  1. Den sti i cyklede på ser mega hyggelig ud :)

    SvarSlet
  2. Det er den også. Man glemmer helt, at man faktisk er midt i København.

    SvarSlet
  3. Kaktussen hedder Bimmeline...

    SvarSlet
  4. Kaktussen hedder Bimmeline...

    SvarSlet