onsdag den 9. maj 2012

figure out a plan to keep you here

Jeg har her til aften for første gang nogensinde lavet en tærte. Jeg er helt utrolig stolt - det samme er min mor og min kæreste, for mine evner strækker sig nu til at kunne fremstille hele fire retter i et køkken (og en tærte kan jo varieres i det uendelige!). Det har været en målrettet proces - tidligere i dag tog jeg i Fields med det ene formål at købe et tærtefad og nogle skåle med låg, og missionen lykkedes, omend jeg også kom hjem med en ordentlig bunke tøj. Min kjole er i øvrigt også ny - jeg har fået hele tre styk hjem fra Dorothy Perkins, og jeg har endelig husket, at jeg er glad for ærmer på mine kjoler. Nu er jeg vist også sommerklar på tøjfronten - og jeg er åbenbart også i stand til lige at smække en tærte sammen i køkkenet; i det hele taget er jeg særdeles overskudsagtig efter min gruppe og jeg endelig fik afleveret opgave i mediesociologi i mandags.

4 kommentarer:

  1. AHJ. noget har slettet min kommentar. æjh. nå:

    yay for ærmer, tærter og afleverede opgaver! :D - noget i den retning. jeg er i hvert fald stor fan af din afsluttede opgave; betyder det at du kommer til æter daaag, for realsss?

    SvarSlet
  2. Lærke, jeg erindrer noget lærerigt tærtebagning sammen med dig, så du har faktisk også en lille andel i min nyvundne succes.

    Rannvá, øv! Jeg HADER slettede kommentarer. Man gider ikke rigtigt skrive det hele igen... Men ja, yay for gode ting! Og ja, Æter-Dag er i hvert fald rykket noget tættere på i min bevidsthed - lad os lige snakkes ved. :)

    SvarSlet
  3. Virkelig? Nu bliver jeg helt stolt :)

    SvarSlet