lørdag den 12. maj 2012

I felt you in my legs before I even met you

I går på vores årsdag tog vi i Zoologisk Have og besøgte alle vennerne. Jeg fik et årskort og en cola på gavekortet fra Christina og Simone, og jeg glæder mig til at besøge dem mange gange de næste måneder! Præriehundene vandt virkelig vores hjerter. Det har de gjort før, men denne gang kunne vi slet ikke løsrive os. De er ekstremt nuttede. Der var ikke ret mange mennesker i parken, og de fleste steder kunne vi stå helt alene med dyrene. Elefanternes nye anlæg er bare SÅ fint, og snart er det nye nordiske anlæg også færdigt - det glæder jeg mig virkelig til at se. Fuglene lavede musik til os, så Simon optog det på sin telefon.  

2 kommentarer:

  1. Åh, der er nu intet som at være i zoologisk have <3 Jeg fik også et årskort til Aalborg Zoo til jul, som jeg planlægger at bruge flittigt, særligt her til sommer - men har været der tre gange siden januar :D

    - Anne

    SvarSlet
  2. Aalborg Zoo er altså også et dejligt sted! Isbjørnene har meget mere plads der. Årskort er det bedste! Er I begge på sygehuset ved siden af zoo? Det må være et dejligt sted lige at gå igennem efter en dag på arbejde. :)

    SvarSlet