fredag den 11. maj 2012

I'll be on the water

FEM år i dag!

11 kommentarer:

  1. i ser skisme så søde ud. Skrev jeg vist også sidste år på denne dag. Der må være noget om snakken. Tillykke!

    SvarSlet
  2. Årh, hvor er I cute!!
    Stort tillykke til jer - og kærligheden (jeg er jo ellers skeptiker!)

    SvarSlet
  3. For fanden, hvor er det fantastisk! I er sgu dejlige og totalt yndings, I to!

    SvarSlet
  4. hurra! I er så flotte sammen. <333

    SvarSlet
  5. I kan selv være søde, alle sammen! Billedet er fra vores første tur til Spanien. Lige efter billedet blev taget, skulle vi være med til at spise verdens største paella.

    Jeg tror selv, at jeg har været verdens største kærlighedsskeptiker. Jeg havde virkelig aldrig set det komme. Der gik jo også et helt år før jeg fik ham overtalt - det er snart seks år siden vi var sammen første gang. Men NU er jeg sikker! :)

    SvarSlet
  6. Så er det vist dig jeg skal have relationship-advise hos snart ;)

    SvarSlet
  7. Hurra. Måske er det jer alberte råber hurra for ude i barnevognen :)

    SvarSlet
  8. Jeg er SIKKER på, at det er os, Alberte råber hurra for. Jeg savner den søde lille trold!

    SvarSlet
  9. Mange gange tillykke, selvom det er forsinket. I er to af de bedste mennesker i verden!

    SvarSlet
  10. Tusind tak, søde Mette. Du hører bestemt også til i den kategori!

    SvarSlet