fredag den 4. maj 2012

like curtains waving in and out of windows

Ej, Køleskabs-Elvis, du er altså ikke undervurderet overhovedet. Du ser altså også ret selvtilfreds ud i dit jakkesæt af guld og med toplækkert hår. Og de der mariehøns er jo vilde med dig! Flagkæden er i øvrigt kommet permanent op at hænge over dørkarmen uden dør - der er altid et eller andet eller en eller anden at flage for. I dag flager jeg for Chrelle, der elsker Elvis og har fødselsdag i dag. Og så flager jeg for, at vejret ikke ser ud til at blive helt lige så godt som de sidste par dage. Det er nemlig meget nemmere at sidde indenfor og skrive opgave, når vejret er lidt gråt udenfor - og det er min plan for i dag. Ligesom det var det mandag, tirsdag og onsdag. I går fik jeg en lille pause i skrivningen, da jeg var på arbejde. Jeg lever livet på kanten, kan I nok høre.  

8 kommentarer:

  1. Alle skulle have en køleskabs Elvis.

    SvarSlet
  2. Trine: Jeg har faktisk to. Teknisk set var det her fryser-Elvis. Men du har helt ret.

    Chrelle: Jeg liker at du liker.

    SvarSlet
  3. En fryser Elvis - cool!

    SvarSlet
  4. Jeg har også både køleskabs- og fryser Elvis :)

    SvarSlet
  5. Det er lykkebringende. Det er jeg sikker på. Det giver i hvert fald lidt ekstra swag.

    SvarSlet
  6. Du har sådan en skøn blog. Elsker dine film anmeldelser og hyggelige billeder. Der er særligt fint det med flagener :)

    SvarSlet
  7. Tusind tak, Ditte! Det var virkelig sødt skrevet. :)

    SvarSlet