søndag den 13. maj 2012

a million hours left to think of you

Inden vi tog i Zoologisk Have i fredags, spiste min kæreste og jeg brunch på Café Oven Vande på Christianshavn. Vi fik det store hjørnebord, så vi sad helt i fred og havde den bedste udsigt overhovedet. Deres brunch var virkelig god og ganske overdådig. Først var jeg skeptisk over manglen på pandekager, der var erstattet med et stykke frugtkage - men denne kage var altså helt fantastisk, så det gjorde ingenting. Det er i øvrigt samme sted som her, men denne gang var jeg altså noget mere begejstret. Uglen mødte vi på vej hjem fra Zoologisk Have - den bor i et træ ved en bro på Christiania. Bjørnen er en gave, som jeg slet ikke har fået vist! Simon havde ham med hjem fra Hamborg, og nu har han fået ærespladsen på væggen over det fjernsyn, der snart skal smides ud. Ham er jeg virkelig glad for! Fredag aften bestilte vi også fly og hotel til vores femårs-jubilæumsferie i Amsterdam i slutningen af juni. Så skal vi ned til endnu flere kanaler og mere god mad. Dér laver de gode pandekager!

2 kommentarer:

  1. Ja, det er virkelig en af de allersejeste ugler overhovedet!

    SvarSlet