tirsdag den 15. maj 2012

Æter Dag 2

Lørdag aften var jeg til Æter Dag 2 på Mayhem på Nørrebro (se mere om første Æter Dag her). Dukkede op allerede klokken nitten for at se Cavio (i den stribede t-shirt), da jeg af en eller anden grund aldrig har fået set ham live før. Hans plade kører i heftig rotation herhjemme, og det var også et nummer med ham, jeg spillede for jer til nytår. God koncert - men alt for kort. Mikkel spillede igen en god - og kort - koncert med Twirly Mist (nederste billede), og jeg var ekstra begejstret, når begge knægte brugte deres vokaler. Mit indgangsstempel var i øvrigt ret epic og blev sprayet på, og jeg jublede også lidt over Mumitroldene. Alt var dog ikke helt fryd og gammen, for mellem drengenes koncerter måtte vi trækkes med et forfærdeligt pigeband, der fuldstændig trak livsgnisten ud af mig. Det blev derfor ikke så sent for mit vedkommende, og jeg gik desværre glip af bl.a. Chainsaw Eaters, men jeg er glad for, at jeg også denne gang nåede lidt af Æter Dagen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar