tirsdag den 22. maj 2012

touch the water with the end of your fingers

Har haft en dejlig dag i solen med nogle af de bedste mennesker jeg kender. Vi fandt endnu en ugle! Så spillede vi backgammon, så på dyr, drak myntesodavand og spiste naturchips, og efter et par timer gik Rannvá og jeg hjem til os. Der improviserede vi lidt i køkkenet og lavede overraskende god mad. Og spiste derefter en helt fantastisk iskage(!) imens vi så Bag of Bones, som heller ikke imponerede Rannvá. I morgen tager jeg hjem til min familie, hvilket jeg virkelig har glædet mig til længe. Så skal jeg endelig se Serafinas føl og gå ture med min søster. Hurra! 

2 kommentarer:

  1. hov hov, skal vi ses lørdag :)

    SvarSlet
  2. Du kan tro jeg gerne ville, men lørdag meget tidlig morgen kører vi op til Simons forældre i deres sommerhus, hvor de skal holde stor fødselsdag. Så jeg er reelt kun hjemme torsdag og fredag. :(

    SvarSlet