fredag den 25. maj 2012

we all scream for ice cream!

Hver gang jeg er hjemme hos min familie, har jeg en trofast sidekammerat ved middagsbordet, der river min arm til blods når hun beder om mad. Bortset fra de små ridser, det efterlader i min arm er det enormt hyggeligt, men den gamle kattemave kan slet ikke tåle det, så hun fik kun en kvart frikadelle i dag. Silke tigger ikke ved bordet, men årets første is fik hende helt op på dupperne, og hun lappede lynhurtigt en halv softice i sig. Fjorden var SÅ smuk i solnedgangen, men det er jo nærmest umuligt at tage ordentlige billeder af. Nu vil jeg tage min gamle kat under armen og kravle i seng oppe på mit gamle værelse. Vi skal sove længe, skal vi!

2 kommentarer:

  1. Mariager er så fin! Må jeg ikke komme og besøge dig deroppe engang? Har ikke været der siden... sidst.

    SvarSlet
  2. Det kan du tro du må, Lærke. Ja, efter jeg er flyttet fra den, kan jeg virkelig se hvor skøn byen er. :)

    SvarSlet