tirsdag den 1. maj 2012

well eggshells are not easy to hold

Første maj, siger du? I min tid som aktivt medlem af SFU var jeg med til at planlægge nogle første maj- arrangementer og gik helt vildt meget op i det. Siden jeg flyttede til København, har jeg arbejdet stort set hver eneste første maj. I dag? I dag var jeg - SURPRISE! - på uni og skrive opgave med min gruppe. Men det gør ikke noget, selvom jeg dog godt kunne have brugt lidt solskin. Jeg kan nærmest ikke forestille mig noget værre, end Fælledparken proppet med stive gymnasieelever, der synger med på Pato Siebenhaar og Mads Langer. Herhjemme har jeg haft adgang til meget bedre musik i form af mine to nyindkøbte vinyler - en liveplade med Tegan and Sara udgivet i anledningen af Record Store Day, og en plade med Admiral Radley, der var sat meget ned.

7 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt li dit nye design :)

    SvarSlet
  2. Ps. der er ikke noget galt med Mads Langer! ;)

    SvarSlet
  3. Tusind tak, Mette! Det er lidt mere enkelt. Det kan jeg godt lide. Der er mange, MANGE ting galt med Mads Langer! :)

    SvarSlet
  4. jeg vil også bare sige at det nye design er fint. meget roligt og behageligt. det matcher næsten t&s-vinylen. :) tror nærmest det har inspireret mig lidt til selv at ordne farver, om end ikke bare at lysne lidt op. nu ser jeg... å ja.
    mads langer ved jeg vist ikke helt hvem er, men det lader til at det er helt i orden.

    SvarSlet
  5. Mange tak! Jeg burde nok gøre noget ved headeren - det er bare en standard skabelon - men jeg er meget godt tilfreds for nu. :) Og nej, du er ikke gået glip af noget i forbindelse med Mads Langer.

    SvarSlet
  6. Når vi har været til Burhan G koncert bliver det næste Mads Langer koncert :D

    SvarSlet
  7. Du kan glemme det, søs! Næste gang skal du med mig ind og se nogle langhårede mænd spille på banjo og skrige mærkeligt.

    SvarSlet